حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » مِهر بی‌مهر برای لوازم‌التحریرفروشان| سایه سنگین رکود بر بازار «نوشت‌افزار» خراسان‌شمالی/ کسبه به فکر تغییر شغل افتاده‌اند

سایه سنگین کرونا بر بازار تولید و خرید نوشت‌افزار موجب تعطیلی هزاران مغازه نوشت‌افزار در سطح کشور و ورشکستگی چندین واحد صنفی لوازم‌التحریر در استان خراسان‌شمالی شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: بازار نوشت‌افزار امسال بیش از سال گذشته در رکود به‌سر برده است. اگر سری به بازارهای اصلی بزنید، دیگر آن شوق و هیجانی که این روزها معمولاً وجود داشت، دیده نمی‌شود، تقاضا به‌شدت کاهش یافته است و به‌تبع آن نیز، عرضه چندان صورت نمی‌گیرد.

اصناف فعال در بازار نوشت‌افزار از کمبود تقاضا با توجه به تعطیلی مدارس و کسادی بازار می‌گویند و معتقد هستند با ادامه وضع کنونی باید تغییر شغل دهند و در این میان هیچ خبری هم از حمایت مسئولان نیست.

به‌گفته این افراد٬ در این شرایط که بیش از همه٬ متأثر از وضعیت شیوع کرونا و همچنین نامشخص بودن وضعیت بازگشایی مدارس است باید مسئولان در بخش‌های مختلف با عزمی جدی ورود کنند و با کمک به بازار٬ وضعیت این صنف را سر و سامان دهند تا در سال‌های آینده تعادل بازار در قیمت برقرار باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.